همه چیز درباره کابینت رومی | زیباترین مدل‌های کابینت رومی

کابینت رومی

آشپزخانه قلب یک خانه می‌باشد. افراد زیادی هستند به دنبال یک سبک متفاوت برای آن می‌گردند. طراحی و اجرا سبک كابينت رومي افراد زیادی را جذب خود کرده است. این طرح یک دکوراسیون کلاسیک بسیار شیک و جذاب است و نمای کلی آشپزخانه را به طور باور نکردی تغییر می‌دهد. برای آشنایی بیشتر با این سبک مدرن تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

ویژگی های کابینت رومی

افرادی که به سبک کلاسیک و مدرن علاقمند هستند هرگز از انتخاب كابينت رومي پشیمان نخواهند شد. از امتیاز های این طرح مدرن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تم زیبا و سنتی را به خانه هدیه می‌بخشد.
  • در طراحی و اجرای این سبک بیشتر از سبک روم باستان بهره گرفته است.
  • بیشتر برای آشپزخانه های بزرگ مناسب است. آشپزخانه های کوچک برای این طرح کمی شلوغ دیده می‌شود.
  • به دلیل استفاده از چوب طبیعی بسیار مقاوم و با دوام است.
  • درب های این سبک با معرق و منبت کاری استادان خبره اجرا شده‌اند. قابل توجه است در اجرای طرح های درب ها نمی‌توان از دستگاه های سی ان سی بهره گرفت. همه آنها با دقت و ظرافت خاصه اشخاص خبره طراحی و اجرا شده اند.

 

کیفیت کابینت رومی

به دلیل وجود تنوع بالا در جنس کابینت بهتر است متریال ساخت کابینت رومی را بهتر بشناسید. چرا که به دلیل وجود تنوع در جنس کابینت به احتمال زیاد دچار تردید خواهید شد که کدام یک بهترین جنس است.

مدل رومی از آن دسته طرح هایی است که از چوب طبیعت بهره گرفته است. چوب های استفاده شده بیشتر چوب بلوط یا راش است. اما به دلیل قیمت تمام شده نهایی محصول کمتر از چوب گردو استفاده می‌شود.

چرا که چوب گردو در مقایسه با راش و بلوط گران بها تر است. گاهی برای ساخت این سبک از ممبران نیز استفاده می‌شود. قابل توجه است جنس چوب از جنس ممبران گران بها تر است و از کیفیت بالایی نیز برخوردار است.

یکی دیگر از سبک‌هایی که می‌توانید برای فضای آشپزخانه خود انتخاب کنید کابینت مینیمال است، توصیه میکنم برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

جدیدترین مدل کابینت رومی

مدل کابینت رومی

 

مدل کابینت رومی

 

جدیدترین مدل کابینت رومی

 

 

جدیدترین مدل کابینت رومی

 

انواع کابینت رومی

 

همچنین اگر می‌خواهید قیمت درب ضد سرقت را داشته باشید می‌توانید از این لینک با کارشناسان بیناوود ارتباط برقرار کرده و شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

نمونه کابینت رومی سفید

کابینت رومی سفید

کابینت سلطنتی رومی

کابینت سلطنتی رومی

فاکتورهای مهم در طراحی كابينت رومي

مدل کابینت رومی به نحوی است که وجود اکسسوری در آن بسیار مهم است. چرا که علاوه بر زیبایی، جلوه ویژه ای به آن می‌بخشند. استفاده از سطل زباله، یخچال و غیره در این سبک جایگاه خاصی دارند و با قالب خاصی طراحی و اجرا می‌شوند. این طراحی باید به درستی انجام شود. از طراحی و اجرای اکسسوری هایی که می‌توانند کاربردی باشند می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر متراژ آشپزخانه بزرگ است داشتن یک جزیره می‌تواند تم زیبایی به آن فضا بدهد. انتخاب جزیره باید به صورت کلاسیک و مدرن باشد. به عبارت دیگر جزیره مجزا از کابینت آشپزخانه است در این صورت باید با یکدیگر از نظر رنگ و طرح هماهنگ باشند.

از آنجایی که انواع کابینت رومی از سبک های مدرن و کلاسیک برخوردار هستند. در نتیجه باید وسایلی که در داخل آشپزخانه بیشتر نمایان هستند با آن ست باشند. استفاده از وسایل های بروز و مدرن می‌توانند با سبک کلاسیک همخوانی بیشتری داشته باشند. استفاده از هود های توکار، یخچال های هم رنگ با کابینت و غیره نمونه ای از این هماهنگی ها هستند.

تا حد امکان سعی نمایید در هنگام طراحی این سبک مدرن، عمق زیاد کابینت ها را فراموش نکنید. چرا که مزیت این مدل عمق زیاد آنها است.

در ادامه ممکن است با كابينت انزو آشنایی نداشته باشید تیم بیناوود در مورد این سبک از کابینت برای شما به طور مفصل توضیح داده است برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

تنوع رنگ در کابینت رومی

تنوع رنگ در کابینت رومی زیاد است اما بیشتر از رنگ های هم خانواده چوب استفاده می‌شوند. گاهی نیز از رنگ های خنثی چون مشکی، سبز فیروزه‌ی با تاج های زرد طلائی نیز ساخته می‌شود. این طرح بیشتر برای افرادی که مدل سلطنتی را سفارش داده‌اند ساخته می‌شود.

انتخاب طرح های ساده بر روی درب های کابینت جذابیت بیشتری به رنگ ها می‌دهند. چرا که طرح های شلوغ تنها مدتی جذابیت دارند و به مرور زمان از آن خسته خواهید شد. همچنین سبب بی نظمی و نامرتب شدن فضا می‌گردد.

شاید در بین تنوع رنگ ها، كابينت رومي سفيد بیشتر تقاضا داشته باشد. چرا که سبک کلاسیک در رنگ سفید بیشتر خود را نمایان می‌سازد. این رنگ از جمله رنگ های سردی است که مشتری بیشتری دارد و کابینت، زیبایی و شکوه خود را در این رنگ نمایان می‌کند.

اما گاهی کابینت رومی قهوه ای به دلیل هم خوان بودن با رنگ چوب نیز مورد پسند مشتری قرار می‌گیرد. هر چند برای آشپزخانه های بزرگ رنگ سفید می‌تواند بسیار ایده آل باشد. با دیدن کابینت سفید حس تمیزی و پاکیزگی را می‌توان لمس کرد. حتی در فضا های کوچک با اجرای این رنگ فضای تمیز و بزرگی را می‌توان حس کرد.

 

 

نحوه قیمت گذاری کابینت رومی

برای طراحی جدیدترین کابینت رومی از چوب استفاده می‌شود. اما نوع چوب می‌تواند متریال تعیین کننده قیمت نهایی باشد. تقریبا چوب راش و بلوط از قیمت برابری برخوردار هستند. اما اگر بخواهید از چوب گردو که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است استفاده شود نیاز است بودجه بیشتری به آن اختصاص دهید.

بکار بردن یراق آلات متریال تاثیر گذار بعدی است که قیمت نهایی کابینتی که می‌خواهید سفارش دهید را می‌تواند تغییر دهد. یراق آلات از جنس و کیفیت های متنوعی برخوردار است هر چند محصول با کیفیت ارزش آن گران بهاتر نیز است.

طراحی مدل درخواستی شما آنچه سفارش می‌دهید را گران بها یا ارزانتر تمام می‌کند. به عبارت دیگر اگر در حین طراحی، مدل و طرح پیچیده بخواهید به احتمال زیاد محصول نهایی گران تمام می‌شود.

 

حتما بخوانید: نحوه ساخت درب چوبی

 

نحوه مراقبت از کابینت رومی

مراقبت و نگهداری از کابینت رومی بسیار مهم است. چرا که طول عمر آن بستگی به حفاظت از آن دارد. اگر در حفظ و مراقبت آن کوتاهی کنید بی شک تنها مدتی کوتاه از ان استفاده خواهید کرد. همانگونه قبلا به آن اشاره کردیم مهمترین متریال ساخت این سبک چوب است.

چوب در مقابل رطوبت و آب بسیار ضعیف است. از خیس کردن چوب باید پرهیز کنید چرا که سبب آب رفتن چوب و باد کردن آن می‌شود. همچنین با گذشت زمان حشرات ریزی در چوب مشاهده خواهید کرد. همچنین از قرار دادن اجسام داغ بر روی سطح کابینت خودداری کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/binawood/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420