نکات کاربردی در طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک

دکوراسیون آشپزخانه کوچک

طراحی دکوراسیون آشپزخانه کوچک همیشه سخت و پرچالش بوده است. با پیشنهادات این مقاله می‌توانید آشپزخانه های کوچک خود را با تزیینات مناسب کاربردی کنید.

طراحی آشپزخانه کوچک برای بسیاری از ما کابوس بزرگی است، به خصوص آشپزخانه ها که از فعال ترین فضاهای خانه هستند باید کاربردی باشند. زمانی که مواد زیادی در آشپزخانه یافت می‌شود و تمایل به قرار دادن وسایل تزئینی وجود دارد، با کاربردهای اشتباه می‌توان فضای پیچیده ای به دست آورد. به همین دلیل است که بدون خواندن این مقاله که در آن پیشنهاداتی برای دیزاین آشپزخانه کوچک می‌دهیم، شروع به تزئین آشپزخانه خود نکنید!

از آنجایی که منطقه ای که می‌خواهید تزئین کنید بسیار باریک است، حتی اشتباهات کوچکی که مرتکب می‌شوید مستقیماً برجسته می‌شوند. به همین دلیل باید در هنگام تزئین همه چیز را یکی یکی بررسی کنید. باید با قدم به قدم رفتن مطمئن شوید که هیچ اشتباهی مرتکب نشده اید.

 

بهترین رنگ برای آشپزخانه کوچک

اول از همه باید رنگ های روشن را برای آشپزخانه خود انتخاب کنید. زیرا رنگ های تیره می‌توانند فضای باریک را به معنای واقعی کلمه غیر قابل تنفس کنند. پس از چیدمان آشپزخانه خود با انتخاب رنگ روشن، توصیه می‌کنیم نورپردازی را مرتب و ساده کنید. اگر می‌خواهید در نورپردازی تفاوت ایجاد کنید، می‌توانید چراغ های نوار LED را بالاتر از سطح پیشخوان قرار دهید. دریافت نورپردازی زیبا با جزئیات کوچک مانند این به شما این امکان را می‌دهد که به طور کامل از رنگ روشن آشپزخانه استفاده کنید.

 

نورپردازی آشپزخانه کوچک

 

جهت کسب اطلاع از قیمت درب چوبی و مشاهده محصولات، کلیک کنید.

 

کابینت مناسب آشپزخانه کوچک

هنگام تکمیل طراحی کلی آشپزخانه، انتخاب کابینت های عمیق را توصیه نمی‌کنیم. کابینت های بزرگ، آشپزخانه شما را کوچکتر و ناخوشایندتر می‌کنند. در عوض، می‌توانید سازمان‌دهنده‌های کابینت را انتخاب کنید تا از فضای داخلی کابینت کارآمدتر استفاده کنید. به لطف این سازمان دهندگان، می‌توانید از کابینت برای آشپزخانه های کوچک خود به طور کامل استفاده کنید، برای طراحی کابینت آشپزخانه و رعایت نکات آن می‌توانید از این لینک مطالعه کنید.

پس از آن، می‌توانید شروع به قرار دادن لوازم آشپزخانه کنید. مهمترین مرحله دکوراسیون آشپزخانه کوچک ، قرار دادن منظم مواد آشپزخانه است. زیرا با استفاده خلاقانه از فضای خود، هم می‌توانید در فضا صرفه جویی کنید و هم تصویر زیبایی را ثبت کنید. به عنوان مثال، می‌توانید دستگاهی را درست بالای پیشخوان قرار دهید تا بتوانید چاقوهای خود را به دیوار آویزان کنید. با استفاده از این اپلیکیشن از فضای خالی به نحو احسن استفاده خواهید کرد. از این طریق منظره زیبایی نیز خواهید داشت. با چنین ایده های خلاقانه ای می‌توانید مواد آشپزخانه را با دقت بیشتری قرار دهید.

هنگام انتخاب میز در آشپزخانه های کوچک، نباید فراموش کنید که مدل های دیواری باعث صرفه جویی در فضا می‌شوند. در دکوراسیون آشپزخانه می‌توانید این نوع میزها را انتخاب کنید که هم ظاهری کاربردی و هم شیک ارائه می‌دهند. اگر فضایی برای قرار دادن میز دارید می‌توانید از مدل های سایز متوسط استفاده کنید بدون اینکه زیاد فضا را پر کنید. پیشنهاد میزهای مختلفی که می‌توانید در دکوراسیون آشپزخانه انتخاب کنید اینجا با کلیک کردن می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

 

طراحی آشپزخانه کوچک

 

 

دکوراسیون آشپزخانه های کوچک

پس از تکمیل خطوط کلی آشپزخانه خود، ممکن است بخواهید آشپزخانه خود را با وسایل تزئینی زیبا کنید. دکوراسیون آشپزخانه کوچک کاری است که باید با دقت زیادی انجام شود. اگر این دکوراسیون اغراق آمیز باشد، علاوه بر ظاهر بد، باعث می‌شود آشپزخانه ای غیر قابل استفاده داشته باشید.

بهترین دکور برای دکوراسیون آشپزخانه کوچک کاغذ دیواری است. اگر به دنبال متریالی هستید که بدون اشغال فضای شما ظاهری منحصر به فرد بدهد، می‌توانید کاغذ دیواری بخرید. کاغذ دیواری هایی با شکل میوه روی آن ها یا تولید شده با تم آشپزخانه، فضای متفاوتی به آشپزخانه شما می‌بخشد. البته هنگام اعمال این ایده نیازی نیست که کل آشپزخانه با کاغذ دیواری پوشانده شود. در واقع، این ایده بسیار بدی است. برای داشتن ظاهری زیبا، فقط پوشاندن فضای بین پیشخوان و کابینت آشپزخانه ، جلوه شیک تری ایجاد می‌کند.

یکی دیگر از محصولات تزئینی که می‌توان آن را کوچک اما موثر توصیف کرد گلدان است. یک گلدان بلند و باریک و یک گل زیبا که در داخل آن قرار داده شده است، بهترین توصیه برای کسانی است که طراحی ساده را دوست دارند. می‌توانید گلدان را در گوشه پیشخوان یا روی میز خود قرار دهید. به این ترتیب هوای تازه ای به دکوراسیون شما می‌بخشد.

 

 

برای اجرای ساده این پیشنهادات آشپزخانه کوچک ، باید به چنین جزئیات ظریفی توجه کنید. مانند پیشنهادات آشپزخانه کوچکی که داده ایم ، می‌توانید با ایده های دیگر دکوراسیون خود را زیبا کنید. شما فقط نباید دو قانون اصلی را نادیده بگیرید. اولین مورد این است که هرگز از اقلام زیاد استفاده نکنید و دوم اینکه محدوده استفاده را محدود نکنید. تمام طرح هایی که می‌توانید بدون زیر پا گذاشتن این دو قانون انجام دهید، حتی در آشپزخانه های کوچک نیز راه حل های بی نقصی را ارائه می‌دهند. استفاده از یک طرح ساده در فضاهای کوچک همیشه نتایج دقیق تری می‌دهد. اگر بتوانید با پرهیز از اغراق ایده های خلاقانه داشته باشید، می‌توانید آشپزخانه ای بهتر از آنچه تصور می‌کردید داشته باشید.

بشقاب‌ها، لیوان‌ها، گلدان‌ها، شیشه‌ها، غذا و موارد دیگر، با توجه به اینکه آشپزخانه‌ها یکی از مکان‌هایی هستند که در آن ذخیره‌سازی بیشتر مورد نیاز است، ممکن است بخواهید آشپزخانه شما بزرگ‌تر باشد. ” کوچک بودن مانعی برای ظرافت نیست! چگونه یک آشپزخانه کوچک را تزئین کنیم؟ در این مقاله ما در مورد ایده های دکوراسیون صحبت کردیم که می‌توانید در این زمینه اعمال کنید. اکنون، چند ایده خوب وجود دارد که می‌توانید از آنها برای چیدمان آشپزخانه خود استفاده کنید.

 

 1. از داخل قفسه ها کمک بگیرید

بشقاب هایی که روی هم چیده شده اند، لیوان هایی که جایی برای قرار دادن آن ها پیدا نمی‌کنید. به لطف قفسه ها و آویزهای داخل کابینت می‌توانید راه حلی برای این وضعیت پیدا کنید که در شرایط عادی می‌توانید از آن شکایت کنید. علاوه بر قفسه هایی که می‌توانید بشقاب ها و لیوان های خود را در آن قرار دهید، می‌توانید از سازمان دهنده های تولید شده برای تابه و درب قابلمه در کابینت نیز کمک بگیرید. به این ترتیب می‌توانید کابینت و در نتیجه آشپزخانه خود را کاربردی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینکه شلف دیواری چیست ، مقاله دیگر ما را بخوانید.

 

قفسه داخل کابینت

 

2. آویزهای داخل کابینت را ارزیابی کنید

در واقع ممکن است در آشپزخانه خود فضای بیشتری نسبت به آنچه فکر می‌کنید داشته باشید! قفسه های آویز یکی از محصولاتی هستند که می‌توانند نیازهای ذخیره سازی شما را برطرف کنند! می‌توانید هر محصولی را که می‌خواهید مانند شیشه و جا ادویه جات را روی این قفسه های آویزان شده روی درب کابینت قرار دهید.

 

جا ادویه ای کابینت

آویز داخل کابینت

 

برای آشنایی بیشتر با جزیره آشپزخانه می‌توانید این مطلب را بخوانید.

 

دکوراسیون آشپزخانه کوچک بدون اپن

هنگامی که به طرح های آشپزخانه کوچک نگاه می‌کنید، ممکن است متوجه شده باشید که پیشخوان ها و دیوارهای بالای پیشخوان تا حد امکان به طور موثر مورد استفاده قرار می‌گیرند. به لطف قفسه های چند سطحی که می‌توانید روی پیشخوان ها قرار دهید یا قفسه های آویزانی که می‌توانند روی دیوار نصب شوند، به راحتی می‌توانید در فضا صرفه جویی کنید و آشپزخانه خود را مفید کنید!

 

 

1.  یک کابینت کوچک با قفسه های روی دیوار بالای کانتر بسازید

اگر جای مناسبی برای قرار دادن ادویه ها و سس های خود پیدا نمی‌کنید و اگر بیشتر از یک قفسه کوچک نیاز دارید، چاره کار قفسه هایی است که می‌توانید بین کابینت و پیشخوان آشپزخانه نصب کنید و به عنوان کابینت خدمت کنید!

 

قفسه آشپزخانه

 

2. قفسه ها را روی دیوارها نصب کنید!

اگر از ایده کمک گرفتن از قفسه ها استقبال می‌کنید، اما فضای کافی بین کابینت و پیشخوان ندارید، می‌توانید قفسه ها را روی دیوارهای مناسب آشپزخانه خود نصب کنید. به عنوان مثال، نصب قفسه های تزئینی در نقاطی که کابینت آشپزخانه به پایان می‌رسد اما دیوار ادامه دارد!

 

قفسه آشپزخانه کوچک

 

3. دیوارهای آشپزخانه را به یک انبار کوچک تبدیل کنید

گاهی اوقات طراحی آشپزخانه شما ممکن است برای شما بی فایده به نظر برسد، اما اگر نکات مفیدی برای آشپزخانه را بدانید، می‌توانید متوجه شوید که حتی از چنین فضاهایی نیز می‌توان به نحو احسن استفاده کرد! به عنوان مثال، با بریدن قفسه های نازک روی دیوار فرورفته و رنگ آمیزی این قفسه ها به رنگ دیوار، می‌توانید یک فضای ذخیره سازی عالی داشته باشید. همانطور که می‌دانید رنگ در دکوراسیون داخلی موثر است برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مقالات دیگر را بخوانید.

 

دیوار آشپزخانه کوچک

 

4. از راه حل های خلاقانه کمک بگیرید

اجرای ایده های خلاقانه می‌تواند فضای شما را ذخیره کند و به شما در نظم بخشیدن به آشپزخانه کمک کند. به عنوان مثال، می‌توانید با چسباندن جای فایل‌ها به داخل کابینت یا با قرار دادن آنها روی پیشخوان، محصولاتی مانند کیسه‌های یخچال و کاغذ پخت قرار دهید.

 

کابینت خلاقانه

کابینت خلاقانه

 

5. میزهایی را برای صرفه جویی در فضا انتخاب کنید

اگرچه بسیاری از افراد تمایل دارند فضایی در آشپزخانه داشته باشند که بتوانند در آن بنشینند و زمانی را سپری کنند، اما به دلیل کوچک بودن این مناطق نمی‌توانند این آرزو را برآورده کنند. با این حال، میزهای آشپزخانه جمع شونده دیواری یک گزینه عالی برای آشپزخانه های کوچک هستند!

 

میز کم جا آشپزخانه

میز کم جا آشپزخانه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/binawood/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420