معرفی بهترین رنگ پارکت در سال 2023

بهترین رنگ پارکت

امروزه تزئین و دکور هر مکانی حرف اول را می‌زند و در همین راستا محصولات مختلف و کاربردی وجود دارند، که شما به کمک آن ها می‌توانید مکان مد نظر خود را بسیار زیباتر و حتی شیک تر از قبل کنید و همچنین تمامی کم و کاستی را از بین ببرید.

چندین دهه است، که پارکت های مختلف به عنوان یک کفپوش خاص و درجه یک مورد استفاده قرار می‌گیرند، و با گذر زمان دچار تغییراتی از نظر ظاهری شده است و همچنین کیفیت آن نیز بسیار بالا می‌باشد و سال ها می‌تواند برای فرد مصرف کننده کارایی داشته باشد. پارکت ها در رنگ های مختلفی تولید می‌شود و شما باید مطابق با سلیقه و شرایط هر محیطی خود نمونه مناسب را انتخاب کنید، تنوع رنگی پارکت ها بی نهایت است و انتخاب هر یک کاملا به نظر شخصی شما بستگی دارد.

 

معرفی بهترین رنگ های جدید پارکت

پارکت ها در رنگ های مختلفی مثل شیری، طیف گسترده قهوه ای از سیر تا روشن و حتی در برخی از موارد مشکی و طرح دار تولید می‌شوند. طبق آخرین بررسی های به عمل آمده حدود ۴۷ درصد از خریداران پارکت، طیف قهوه ای و شیری را انتخاب می‌کنند، چون این رنگ ها بیشتر با سایر اجزای منزل هماهنگی دارند و همچنین به بهبود دکوراسیون داخلی هر منزل و محیط کاری بسیار می‌توانند کمک کنند.

سالانه بر اساس نظر مشتریان نمونه ای به عنوان بهترین رنگ پارکت در سال شناخته می‌شود و قطعا در سال آینده نیز همین رنگ ها مد خواهند شد و طرفداران بی شمار خود را خواهند داشت. رنگ پارکت می‌تواند در زیباتر نشان دادن مکان شما بسیار موثر باشد و شما هنگام خرید حتما باید توجه ویژه ای به این نکته داشته باشید و محصول درست را جهت خرید انتخاب کنید.

رنگ پارکت در میزان کیفیت آن تاثیری ندارد و درجه کیفی تمامی نمونه های درجه یک و اعلاء یکسان می‌باشد. طیف های قهوه ای می‌توانند فضای کلی مکان شما را گرم تر و حتی صمیمی تر نشان دهند و این نکته ریز بسیار مهم است. قبل از خرید پارکت و ثبت نهایی سفارش حتما رنگ مناسب را با توجه به فضای محیط خود انتخاب کنید. 

اگر به دنبال بهترین رنگ پارکت جدید در سال ۲۰۲۳ هستید، با ما همراه باشید که در ادامه با نمونه هایی از رنگ پارکت آشنا می شویم:

پارکت رنگ بلوطی تیره: این رنگ حالتی گرم و لذت بخش به محیط خانه شما می‌دهد. اکثر افراد با این رنگ حالشان بهتر می‌شود.

پارکت رنگ بلوطی روشن: در طراحی دکوراسیون به سبک مدرن، معمولا از این رنگ استفاده می‌شود؛ اگر قصد دارید این رنگ را با رنگ های دیگر ترکیب کنید، پیشنهاد می‌کنیم، رنگ های آبی، سبز و بژ را امتحان کنید.

پارکت قهوه ای روشن یا عسلی: این رنگ به عنوان بهترین رنگ پارکت 2023 در میان دیگر رنگ ها معرفی شده است. با انتخاب پارکت قهوه ای روشن یا عسلی دیگر نگران هماهنگی آن با دکوراسیون منزلتان نباشید، به دلیل اینکه رنگ قهوه‌ای با طیف های مختلف با تمامی رنگ ها سازگاری دارد.

پارکت رنگ شنی: یکی از پارکت های پرطرفدار رنگ‌های تیره و روشن پارکت با رنگ است و از محبوب ترین رنگ ها به شمار می آید. اگر این رنگ پارکت را انتخاب می‌کنید، بهتر است مبلمانی با رنگ خنثی داشته باشید تا ترکیب رنگ در فضا بهتر دیده شود.

پارکت رنگ خاکستری: این رنگ به دلیل بافت صافی که دارد طراحی دکوراسیون را بسیار آسان کرده، چون با همه رنگ‌ها هماهنگ می‌شود و به هر فضایی از منزل جلوه زیبایی می‌بخشد.

جهت آشنایی با جدیدترین رنگ کابینت آشپزخانه (همراه با تصویر)، مقاله دیگر ما را از دست ندهید!

زیباترین رنگ پارکت

 

 

بهترین رنگ پارکت برای پذیرایی منزل

معمولا عده زیادی از مشتریان برای قسمت پذیرایی منزل خود پارکت خریداری می‌کنند. در این قسمت از منزل اشیاء مختلفی وجود داشته، که رنگ های گوناگونی دارند و همچنین بزرگ تر نشان دادن فضا نیز بسیار مهم است، چون شما با انتخاب رنگ نادرست می‌توانید فضای کلی پذیرایی منزل خود را کوچک تر از چیزی که هست نشان دهید. معماران داخلی بر این باور هستند که استفاده از رنگ هایی که تیره نیستند، برای این قسمت کاملا ایده آل می‌باشد و همچنین می‌تواند هارمونی و فنگ شویی منزل شما را نیز بهتر بکند. برای انتخاب بهترین رنگ پارکت برای پذیرایی تا جایی که امکان دارد از پارکت رنگ روشن استفاده کنید به طور مثال طیف های قهوه ای روشن و شیری می تواند مناسب ترین گزینه باشد. ( برای آشنایی با روش های تمیز کردن پارکت کلیک کنید.)

برای پذیرایی منزل می‌توان رنگ پارکت روشن هم استفاده کرد، پارکت‌های روشن به اتاق‌ها احساس فضایی بزرگتر و روشن‌تر می‌دهند. این انتخاب معمولاً برای فضاهایی که کوچک یا تاریک هستند، توصیه می‌شود تا احساس روشنایی و گشایش بیشتری به فضا داشته باشند.

رنگ‌های پارکت روشن معمولاً از جمله رنگ‌های سفید، نقره‌ای، کرم، بژ و سفید طلایی هستند. این رنگ‌ها می‌توانند با تنوع و تنظیمات دکوری مختلف ترکیب شوند.

نکته ی دیگری که وجود دارد رنگ پارکت روشن به نسبت پارکت‌های تیره بیشتر دیده می‌شوند. بنابراین، نگهداری و پاک‌سازی آن‌ها ممکن است بیشتر باشد.

پارکت‌های روشن در اتاق‌های نورپذیر و با فضای زیاد به خوبی عمل می‌کنند. همچنین، در فضاهای کوچک که نیاز به ایجاد فضای بزرگتر دارند، مناسب هستند.

 

انواع رنگ پارکت

در گذشته پارکت ها فقط در رنگ های محدودی وجود داشتند، در حالی که امروزه با پیشرفت تکنولوژی در زمینه تولید، در رنگ های مختلفی تولید و روانه بازار می‌شود. رنگ تمامی نمونه ها به گونه ای است، که با گذر زمان دچار رنگ پریدگی نمی‌شوند و همیشه جذابیت و زیبایی خود را حفظ می‌کنند.

بهترین رنگ پارکت در حال حاضر شامل رنگ های مختلف قهوه ای در درجه های مختلف روشن تا تیره، شیری، طیف خاکستری، مشکی و حتی نمونه های جدید با طراحی خاص تولید می‌شوند. تمامی این رنگ ها برای یک محیط مناسب نمی‌باشند و شما ابتدا باید شرایط محیط خود را جهت انتخاب محصول درست بسنجید.

انواع رنگ پارکت

 

 

زیباترین رنگ پارکت

تمامی پارکت ها رنگ های بسیار جذاب و خاصی دارند، ولی معمولا نمونه هایی که در طیف رنگی چوب طبیعی هستند، زیباتر و از نظر مشتری محبوب تر می‌باشند، علت این مسئله القای آرامش و ایجاد تناسب با نور محیط می‌باشد، که می‌تواند بیشترین میزان از زیبایی را در هر قسمتی از منزل خلق کند و همچنین می‌تواند علاوه بر زیبایی خانه شما را پرنور و حتی جذاب تر از حالت عادی نشان دهد، که این به نفع شما خریداران محصول می‌باشد.

اما در حالت کلی همه چیز به سلیقه مشتری برمیگردد و از نظر هر فردی می تواند زیبایی تعریف متفاوتی داشته باشد، ولی طبق بررسی های به عمل آمده پارکت قهوه ای روشن دارای محبوبیت بسیار زیادی است و به زیباترین رنگ پارکت معروف می باشد.

جهت خرید درب چوبی در انواع مختلف، کلیک کنید.

 

انتخاب بهترین رنگ پارکت برای خانه های کوچک

امروزه تمامی منازل بیشتر آپارتمانی و کوچک هستند و شما باید قبل از انتخاب بهترین رنگ پارکت به این نکته توجه کنید. به عنوان مثال در خانه های کوچک تعداد پنجره ها نیز کمتر است و قطعا نور کمتری وارد محیط می‌شود و شما باید نمونه ای را انتخاب کنید، که نور موجود در محیط را به بیشترین مقدار ممکن برساند.

ممکن است در کنار انتخاب پارکت قصد طراحی و بازسازی خانه‌تان را داشته باشید، در این صورت ما برای چک لیستی به همراه نکات تهیه کرده‌ایم که توصیه می‌کنیم قبل از شروع به کار آن را مطالعه بفرمایید.

بهترین رنگ پارکت برای خانه های کوچک

 

در حالت کلی شما در این مکان ها می توانید از پارکت رنگ روشن مثل شیری ها و قهوه ای ها در طیف های مختلف استفاده کنید، این رنگ ها به گونه ای هستند، که مکان های کوچک را بسیار بزرگ تر از چیزی که هستند، نشان می‌دهند و همچنین در افزایش میزان نور محیط و زیبایی آن تاثیر بسزایی دارند و شما باید به این نکته دقت کنید. با خرید پارکت رنگ روشن فضای شما حتی دلبازتر به نظر می‌رسد، که این به نفع شما می‌باشد.

 

حتما بخوانید: فنگ شویی آشپزخانه

 

بهترین رنگ پارکت برای اتاق خواب

اتاق خواب محل آرامش و دوری از خستگی های روزانه است و بسیاری از نکات ریز در یک اتاق خواب می‌تواند خواب شما را متعادل و میزان آرامش شما را بیشتر کند. به همین علت شما در اتاق خواب باید از انتخاب رنگ های تیره شدیدا پرهیز کنید و بیشتر انتخاب خود را روی پارکت رنگ روشن که باعث آرامش بیشتر می‌شوند، متمرکز کنید.

پارکت های شیری رنگ و همچنین برخی از تناژهای رنگ روشن قهوه ای می تواند گزینه مناسبی باشد و این نکته کوچک به راحتی می تواند آرامش روزانه شما را در هر ساعتی از شبانه روز به بیشترین مقدار ممکن برساند و از بروز هرگونه اضطراب و استرس و حتی جذب انرژی منفی جلوگیری کند. اگر به دنبال ایجاد یک محیط پر از آرامش خاص و غرق در نور هستید، این نمونه ها می‌توانند بیشترین کمک را به شما کنند. پارکت ها شاید در اصل یک کفپوش ساده باشند، ولی می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در ایجاد یک محیط مناسب و برقراری درست انرژی داشته باشد.

همچنین تمامی قسمت های اتاق خواب خود را فقط با یک رنگ پارکت کنید، چون انتخاب چندین رنگ می‌تواند محیط کلی فضا را کوچک تر نشان دهد. حتی در جدیدترین مجلات چاپ شده دکوراسیون داخلی منازل نیز به این نکته اشاره شده است و شما با انتخاب درست کفپوش خود می‌توانید همیشه آرامش را در اتاق خواب خود تجربه کنید و همچنین پارکت رنگ روشن تاثیر بسیار مثبتی روی ذهن دارد و باعث می‌شوند، شما در کوتاه ترین زمان ممکن بخوابید و کمتر دچار تنش و استرس در اتاق خواب خود شوید. رنگ ها همگی دارای انرژی متفاوت هستند و شما باید به این نکته مهم حتی هنگام خرید پارکت چوبی نیز توجه کاملا ویژه ای داشته باشید.

 

حتما بخوانید: تفاوت پارکت و لمینت

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست

Notice: ob_end_flush(): failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/binawood/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420